Tomazi17 |
Wysłany: Sob 11:05, 18 Lut 2006 Temat postu: DEAD TO RIGHTS 2 PC |
|
DEAD TO RIGHTS 2 PC
Pierwsza część gry Dead to Rights nie była zachwycająca. Zaprezentowała jednak całkiem przekonywującego bohatera i opowiedziała ciekawą historię z pogranicza kina noir oraz nowoczesnego filmu akcji w stylu Johna Woo. Umożliwiła walkę za pomocą wielu rodzajów broni, pozwoliła się skradać, kopać, skakać i strzelać. Niestety liczne wady (pogłębione w nieudanej konwersji na pecety) całkowicie przysłoniły zalety programu. W efekcie panom z Namco wyszedł tylko bardzo dobry przeciętniak... Sytuację zmienić ma Dead to Rights 2: Hell to Pay, oficjalna kontynuacja hitu sprzed dwóch lat. Scenariusz programu wciąż utrzymywany jest w tajemnicy, wiadomo jedynie, że główny bohater - Jack Slate - po raz kolejny pojawia się w Grant City. Towarzyszy mu oczywiście Shadow, futrzak o nie byle jakim uzębieniu. W mieście niestety nie dzieje się dobrze. Pojawiają się coraz to nowe organizacje przestępcze, a metody działania bandytów stały się brutalniejsze. Podobnież zaczął działać Slate. Stał się bardziej zdecydowany, twardszy, nie patyczkuje się z przeciwnikami. Zabija ich kilkoma ruchami ręki, jednym strzałem, czasem nożem bądź innym znalezionym na ziemi przedmiotem. Jeśli wystrzela wszystkie naboje (a dzieje się to dość często, bo przecież Slate nie nosi ze sobą walizek z pociskami), odkłada broń i za pomocą kilku celnych ciosów - wyprowadzonych w slo mo - powala przeciwnika i przejmuje jego gnata. Robi to dużo brutalniej, niejednokrotnie w widowiskowy sposób zabijając drania. Potrafi też kucać, skakać, kryć się za śmietnikami czy pudłami, które jakaś litościwa ręka pozostawiła w magazynie. W Dead to Rights 2: Hell to Pay pojawi się około 35 rodzajów broni, począwszy od zwykłych pistoletów .45, a na wyrzutniach granatów i znanych jeszcze z Duke Nukem 3D RPGach skończywszy.Same lokacje stały się nieco bardziej interaktywne. Jack nadal potrafi rozwalać kanistry z benzyną, jednak nauczył się też wysadzać w powietrzesamochody oraz siekać kulami drewniane skrzynie. Niektóre obiekty może też przesunąć w inne miejsce i w ten sposób przygotować pułapkę na nadbiegających przeciwników. Sam niestety również nie jest bezpieczny - wrogowie nie patyczkują się i strzelają do niego, gdy popełni najmniejszy błąd. Mają też nieco lepszy słuch, tak więc bez skradania się człowiek daleko nie zajdzie. Poprawiona sztuczna inteligencja pozwala im na szybsze i bardziej skoordynowane ataki, krycie się za skrzyniami, wyczekiwanie na błąd grającego, a w niektórych przypadkach również zmianę broni. Innymi słowy trzeba myśleć bardziej taktycznie! W Dead to Rights 2: Hell to Pay pojawi się stary, lecz poprawiony silnik graficzny. Postaciom przybędzie szczegółów, ich animacje staną się bardziej płynne, zaś lokacje zyskają kapitalną grę świateł. Spore wrażenie robić ma padający bez przerwy deszcz, wszelkiej maści wybuchy oraz krew, której niewątpliwie przybędzie. |
|